be my follower


Saturday 21 May 2011

THINKING OF YOU BECAUSE OF NUR KASIH THE MOVIE


Assalamualaikum...

Ok fine penat aku da smpai ke titik noktah yer sb arini adalah ari terakhir aku posting and coming posting, 3 mggu akn datng pulak...tp dalam kepenatan aku menempuh ari2 posting (ececeh) aku tetap ade mase utk pergi tgk wayang semalam dengan bdk2 housemate aku...

NUR KASIH THE MOVIE!




Overall, cte ni ok la aku suke especially pemandangan die yg menghijau sedap mata memandang and tiz zaqiyah yg cun bertudung and mia sara yg becok dalm cte 2..huhuhuhu..tp aku xbape suka la ending die sb aku rase mcm buat aku terpikir skit la bila adam mati yg sebenaryer kn tp mbe2 aku ckp adam mati mase die tua ble die tgk lukisan kt bawah pokok 2..lastly bru la aku fham....tp ok pe bru la mencabar kn ble penonton rasa nak berpk skit..

Cte ni byk input yg boleh kite dapt  dan moral value yg sgat intersting bg aku..betul la percintaan yg sampai akhir hayat pon kite tetap akan berpisah jua akhiryer bila da ketentuan ilahi dan cume kite kne bersedia menghadapi yer...dan byk lg pengajaran yer yg kita boleh dapt terutama peranan manusia kepada msykt contoh yer lakonan Remy Ishak dalam mendidik anak2 remaja zaman skang....memg part yg favret bg aku time 2..uhuuukss..

 4**** DAN SETENGAH DRPD 5*****!

Watak utama-romantik couple!
nak jugeee..huhu

Mia yg kepoh..
nk jugee mulut mcm mia..

the sawah padi..
awsome!



untill now,sekian..(",)
p/s: Cte ni wat aku rindu my arjuna! (enche arai)
perpisahan sementara kita berniat demi DIA dengan harapan utk suatu hari nant..

No comments:

Post a Comment