be my follower


Monday 6 June 2011

5 Tahun 5 bulan


Siryes, entry ni memg sikit..juz wanna to share something...

'5 tahun 5 bulan' 


ok fine bukan tajuk novel yg femes2 itu ok. Tp semalam aku dapt 1 message from enche arjuna (enche arai) sebelum aku tido... msg tu wat aku rasa mcm kembali pada zaman mula2 kapel gan die..huhhuuh..
semalam  memg aku tido awal memandangkn keadaan kesihatan aku yg kurang sihat...
ok ni msg yg die bg kt aku..


enche arjuna:  syg, arini da 5 tahun 5 bulan kite couple..k bye syg.. mwah nite and i luv u. 



terpana....sambil melihat kalendar dri jauh..
kemudian aku reply,


cik gadis: ohh, yeke..a'ah la..ha3..k mwah..nite! 
(mcm ne aku leh lupa ni)




Actly, aku agak terkejut cz  die leh wish and still igat.. dah lame da die xwish kt aku setiap bulan  yg macam mula- mula bercinta pada 3,4 tahun lepas.hohohho...kebiasaannya, die dan aku akan wish pd setiap tahun  iaitu setiap 5hb 2! klakow doe..




i luv u..fraser hill!



 p/s: kalo enche arai bce mesti die mcm bgga kn sebab ada awek mcm aku sb hal kecik mcm ni pon aku nk share dalam blog aku ..huhuhu..tp aku akn ckp kt die biola aku nk share sb 'die' sgt sweet kn..huhuhu..


No comments:

Post a Comment