be my follower


Sunday 26 June 2011

Bangla Nepal pon cuti la hari minggu.


Title ini tiada kena mengena dengan entry aku.

Today is sunday

          Fine hari ini aku evening shift ok..memang aku terlalu alergik bila dapat keja petang pada hari ahad. Iyalah orang Bangla dan Nepal pon cuti taw pada hujung-hujung minggu ni. Bagi aku hujung minggu adalah hari untuk beristirehat dan bersuka ria. hiks!

         Tapi apa yang berlaku hari ini sudah terbalik. Nak di jadikan cerita hari ini aku amat teruja untuk pergi ke kerja yer..sepatut yer turun tunggu bas pukul 1pm tp pukul 12 noon aku dah ada kat bawah. Mana tidak yer enche arjuna yang nak hantar aku pergi kerja hari ini. Actly, kebetulan sahaja memandangkan dia bertolak dari PTP petang semalam dan singgah di rumah kawan dia dan pagi tadi dia bertolak ke tempat aku. So, ketemu la si arjuna dan cik gadis di Pizza Hut untuk lunch and melepak. 


          Memandangkan dah lama tidak ketemu (3bulan je pon tp pernah sekali berjumpa) so aku pon snap la beberapa gmbar utk melihat perubahan pada diri masing-masing. hiks!


          Lets pic tell everything:

Ini bukan hawaiian chicken kesukaan enche arjuna tp hawaiian supreme!


with my uniform.


terpaksa buat hepy walaupon keletihan.


sebarang perubahan tidak lagi ketara sebab aku dah lighting skit kat muka enche arjuna..hiks!


          Lepas makan terus my arjuna hantar pergi keja dan cepat-cepat tukar tudung kepada skaf. Mood haruslah maintain yer. As a nurse, tidak kira hari apa sekalipon kita haruslah berkhidmat. 

Sekian.








No comments:

Post a Comment