be my follower


Saturday 4 June 2011

Flamming steambot plus sunway piramid!

Hye!!!! wahhh, seolah2 macam aku da sihat kan?? walaupon batuk aku still dalam keadaan yg kritikal tp agenda harini haruslah tetap di teruskn, memandgkan aku dan member aku dah plan dari last week utk pergi shoping plus makn steambot sampai betul2 kenyang sempena dengan besday kiteorang yg hampir dekat iaitu ujung bulan 5 dan awal bulan 6 ini..


aku dan ct
her bday 6/6..

aku dan saly
her bday 12/5.

Entry yg lepas aku ade cerita pasal gift besday voucher utk tiga pasang kasut kn so, tadi hajat aku utk pergi beli kasut da tertunai. Tapi, tadi aku hanya beli dua pasang kasut sahaja dekat viss iaitu kasut utk ke kelas dan utk aktiviti santai... ok memg entry yg lepas aku ada bgtau aku dapat 50% diskaun utk 3pasang kasut tp aku rasa mcm 2 pasang kasut jew yg aku berknan. Jadi  aku pon bli 2 pasang kasut sahaja, nk tau x...total 2 pasang kasut aku tadi aku perlu bayar rm50 jew.. best kan bila kita beli brang yg mahal tp kne byar murah...!

Next, lepas sume brg nk bli da jumpa dan di miliki kteorang bergerak utk pergi mkan steambot kt sebelah sunway piramid. Tempat tu dekat je kteowang jalan kaki lebih kurang 5minit je. Kami semua mkan mcm xigat la especialy udang dan ketam. Tempat ni sesuai utk orang yg kuat makn jew sebab skali byar rm25 tp korang dapat makan ape sahaja yg ada kt situ.. ok la watpe nk cte byk kn sebab mesti semua da taw kn..huhuhuhu.. jom la layan gambar aku yg sedang pelahap tp gambar yang ada dengan aku sikit je byak dgan kamera mbe so layan je laaa...k..


kenyang...kenyang!


women desire!



bulat mata aku pandang makanan!

nk muntah aku tgk udang ni!

pelahapx2!
mr.crab!

waiting for the food!




till now...sekian!

No comments:

Post a Comment