be my follower


Thursday, 4 August 2011

dugaan part 2.

Assalamualuikum.

Actly, aku tidak berniat meneruskan cerita dugaan part 1 yang pernah aku tulis dalam masa beberapa bulan yang lepas kerana ia mengigatkan aku kembali kepada peristiwa tersebut... Bila dipikir kan blik dan melihat dari segi emosi yang semakin stabil maka malam ni aku meyambung cerita Dugaan part 2 secara roughly. Dugaan yang aku alami masya allah maha hebat pada diri aku. Aku hampir mengalami depression jugak lah bila mengenangkan kecuian yang aku lakukan...

Biasalah setiap masalah ade penyelesaian yer. Aku kini dah kembali seperti normal. Selepas ni jnji tak nak jadi cuai lagi..tak nak ada sikap "tidak apa attitude" lagi.. tapi benda dah jadi jangan lah terlalu menyalahi diri sendiri kan..( cubaan menyedapakan hati..huhuhu)

Kesyukuran yg tidak terhingga buat ayah bonda yg sentiasa memahami kehendak anak yg paling nakal sekali ini..buat my arjuna yg sudi meminjamkan bahu dan sudi mendengar sesalan yang keluar dari bibir ini. Apepon, my parents are the best advisor than you, enche arai! huhuhu.

Sekarang, semua yer kembali kepada normal..alhamdulilah.

No comments:

Post a Comment