be my follower


Monday 1 August 2011

Ramadhan day 01.



Asslamualaikum




Selamat berpuasa awak2 semua....

Insya allah ini adalah tahun terakhir aku menyambut ramadan sebagai seorang yang bujang senang mungkin tahun depan aku menyambut ramadan bersama suami yang tersayang pulakkan..(kasi gempaq sikit kan..teehee!). Actly, tahun terakhir aku berpuasa sebgai seorang student nes dan hari ini aku di tugas kan utk posting pada syif petang.



Mungkin di tahun- tahun lepas aku meyambut kedatangan bulan ramadhan berbeza dengan tahun ini. Kalau tahun-tahun lepas mungkin aku sempat bersahur dan berbuka puasa di hari pertama ramadan bersama orang yang tersayang berbeza pada tahun ini aku akan berbuka puasa bersama patient di wad...(cool je kan!) Harap semua yer berjalan dengan lancar dan ini sebagai latihan untuk aku sebelum menenpuh ke alam kerja pada tahun hadapan.Insyaallah.



P/s buat si dia:
  1. bes yer en.arjuna skang dah duk gan fmly means 29 ari akan bersahur dan berbuka bersama fmly yg 1hari lagi bersama aku..teehee!!
  2. Teringat kenangan...Tahun lepas hampir setiap hari awak bawak saya pergi beli juadah berbuka kat bazar kan kadang2 xsempat nak sampai tempat utk makan kita berbuka dalam kete jew kan..



No comments:

Post a Comment